Jeszcze raz o imigrantach i o ludzkiej głupocie…

blog polski

.

Kadafi

.

W sumie żałuję, że przerwałem milczenie. Jak się okazało, próba otworzenia oczu ludziom zaczadzonym „niezależną” opinią publiczną była w ogromnej większości stratą czasu. W kilku miejscach w sieci toczyła się dyskusja na temat mojego poprzedniego tekstu. Z nielicznymi wyjątkami oskarżony zostałem o wiele złych rzeczy.

„Przeczytałem ten wpis z lekkim zdumieniem. Gdybym nie wiedział gdzie czytam, pomyślałbym że na jakimś lewackim, politpoprawnym portalu.”

„Z reszta co tu komentować, czytajcie co linkujecie, bo to jakiś pojeb jest. W artykule, obok niewątpliwej prawdy, przemyca lewackie standardy myślenia.”

„Kolego trochę się pogubiłeś w swych dywagacjach (…) Idiotyzmy w stylu „oswajania islamu” czy „europeizacji islamu” chyba nawet najwięksi lewacy w to już nie wierzą (…) Za to nienawidzę z całego serca wszelkiej maści lewaków. Są oni rakiem, który zabije Europę, chrześcijaństwo, białego człowieka”

Rzecz w tym, że ja np. ani słowem nie wspomniałem o „oswajaniu” czy „europeizacji” islamu. A nawet nie wyraziłem…

View original post 1 837 słów więcej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

