W kleszczach katodebili i departamentu inkwizycji…

blog polski

.
wiara
.
Kilka dni temu otrzymałem wezwanie na policję na przesłuchanie w dniu 25.01.2017 w charakterze oskarżonego o obrazę uczuć religijnych.
.
wezwanie-na-przesluchanie20170122_09395681
.
Na policję poszedłem, gdyż ciekawiło mnie, czy to nadal jest stara sulistrowicka sprawa, czy nowe śledztwo. Okazało się, że jest to nadal ślectfo ślężańsko-sulistrowickie:
https://opolczykpl.wordpress.com/2015/03/26/slectfo-slezansko-sulistrowickie-parodia-prawa/
.
W sumie na policji spędziłem ok. 30 minut. Przesłuchanie formalne trwało ok 5 minut. Korzystając z przysługujących mi praw odmówiłem składania jakichkolwiek wyjaśnień i odpowiedzi na jakiekolwiek pytania stawiane mi przez polskojęzyczny departament inkwizycji. Wręczyłem natomiast sympatycznej policjantce prowadzącj przesłuchanie poniższe oświadczenie, które zostało dołączone do protokołu przesłuchania (lakonicznie informującego o odmowie składania przeze mnie zeznań). Oto skan tego oświadczenia:
.
oswiadczenie-dla-inkwizycji20170124_10244640
.
Pozostałe 25 minut policjantka wypytywała mnie, za co mnie tak ciągają, a ja jej opowiadałem, jak fanatycy rzymskiej szubienicy zwalczają odradzające się pogaństwo w Polsce.
Gdy otrzymałem to ostatnie wezwanie na policję, zastanawiałem się, co z tym fantem robić…

View original post 1 882 słowa więcej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „W kleszczach katodebili i departamentu inkwizycji…

  1. przemex pisze:

    A mnie zastanawia co to te „uczucia religijne” są a tym bardziej ich obraza bo dla mnie to jest jakiś niezrozumiały bełkot. Cały ten paragraf jest pomyślany jako narzędzie do zabezpieczania, przynajmniej w Polsce, interesów mafii katolickiej i krępowania niezależnych badaczy historii nadjordańskiej dżumy. Gdyby ktoś innego wyznania, konkurencyjnego względem katolicyzmu chciał wnieść sprawę z tytułu tego paragrafu nie tylko nie miałby szans na wygraną ale chyba nawet na przyjęcie takiego wniosku, zostałby zignorowany. Przykre jest to że nawet dziś w podobno nowoczesnej i postępowej cywilizacji jewropejskiej może dochodzić jeszcze do prześladowań na tle religijnym w dodatku sankcjonowanych przez państwo.

    Polubione przez 2 ludzi

    • Ale może nie chodzi im o treści krytyczne, a język. Opolczyk pisze bardzo agresywnym językiem i może właśnie to jest problemem?

      A jahwiści nie używają agresywnego języka? Może ich w pierwszej kolejności trzeba by było pociągnąć do odpowiedzialności za brak kultury czy podżeganie do nienawiści?

      przemex

      Lubię to

      • opolczykpl pisze:

        Lechosław, gdy na pejsbuku ktoś zainicjował dzień pamięci ofiar chrystianizacji Słowian (a było ich setki tysięcy jeśli nie miliony) katodebilna swołocz z miejsca podniosła wrzask. Na katodebilnej stronie pch24.pl już w tytule pisało tak: „Pogańska hydra podnosi łeb”.
        Pisałem o tym u mnie we wpisie pt: „Dzień Pamięci Ofiar chrystianizacji Słowian. A katodebilne owieczki podnoszą ich durne łby i beczą wniebogłosy…”.
        Ale to nie ja pierwszy ich zaatakowałem a oni nas.

        Gdybyś wiedział ile zablokowałem u siebie komentarzy z obelgami, wyzwiskami a nawet groźbami i wściekłą agresją to nie dziwiłbyś się, że z nadjordańczykami nie cackam się. Mnie nie obowiązuje przykazanie nadstawniania drugiego policzka. Ich tak, a mimo to są znacznie bardziej agresywni niż ja. Oczywiście nie wszyscy, ale ci wojujący już tak. Obiecywali mi wielokrotnie, że przywrócą karę śmierci za bluźnierstwo i usmażą mnie na stosie. I wyzywali od szmat, gnid, kurw, skurwysynów, dzikusów, bluźnierców, zdrajców, renegatów, odszczepieńców, zaprzańców, bolszewików, szatańskiego pomiotu, antykrystów, talmudystów, żydowskich agentów, masonów, szwabów, goebelsów, hitlerowców, heken-kreuców itd…
        Szkoda gadać – to tylko może 1/10 ich „chrześcijańskich” wyzwisk, jakimi mnie obrzucano.

        Więc nie dziw się, że ich nie głaszczę po ich obrzezanych łepetynach.

        Polubione przez 1 osoba

        • Zdaje sobie z tego sprawę, ale wiesz że ich ataki są falowe. Tylko wtedy atakują gdy Frondy i inne podobne piszą swoje głupie teksty.

          Zresztą, ja także napisałem artykuł o tym i nie miałem fali hejtu.

          Należy pamiętać, że ich trzeba pokonać sprytem, a nie obrażaniem. Bo inaczej tracimy wszyscy.

          Polubione przez 1 osoba

      • opolczykpl pisze:

        Lechosław – u mnie na blogu nie było ataków falowych a ciągły szturm – przez kilka lat. Nawet teraz, gdy tylku na kilku wpisach z panelu górnego można jeszcze kometarze wrzucać, też od czasu do czasu wypisują wyzwiska, tyle że je zawsze wywalam do spamu. Bo w pyskówki u siebie nigdy nie dałem się krystowiercom wciągać. I przede wszystkim – ja ich nie „obrażam”. Owszem, piszę ostro, ale dla nich każda uwaga o ich dżumie jest „obrazą”. Także wtedy, gdy jest prawdą. Zresztą początkowo wcale tak ostro nie pisałem – i też wyzywali mnie od najgorszych.

        Mam inne zdanie na to, jak z nimi postępować – im trzeba pokazywać na każdym kroku, że nie zamierzamy się z nimi cackać i udawać że ich szanujemy. Im trzeba pokazać, że są zakałą tej ziemi, tego narodu czy społeczeństwa, że ich czas ogłupiania i odmóżdżania ludzi dobiega końca. I tak właśnie postępuję. A ich wściekość czy debilne hucpy jak ta z intronizacją nieboszczyka pokazują, że oni sami to podświadomie czują – i dlatego tak wściekle reagują.
        Teraz role się odwracają – to nie te czasy, gdy nadjordańska dżuma wspierana przez niemieckie cesarstwo i papiestwo na zachodzie oraz Bizancjum na Wschodzie parły na słowiańskie ziemie grożąc mieczem, paląc i niszcząc, a opór Słowian słabł, bo coraz to inny renegat przyjmował krzest. Obecnie ich siły słabną a nasze rosną.

        Wojna z tą zarazą trwa nadal – od ponad tysiąca lat. A ja mam naturę wojownika a nie owieczki. I nie zamierzam ustępować.

        Polubione przez 1 osoba

      • przemex pisze:

        Te bogobojne świry gdyby tylko miały rzeczywistą władzę polityczną to by nam pokazały jak się morduje i wykańcza przeciwników politycznych i innowierców wszelkiej maści. Nie byliby w swoim procederze gorsi o bojowników państwa islamskiego. Przy czym ci ostatni przynajmniej w swoim krwawym procederze nie są aż tak zakłamani, nie mordują z frazesami o miłości bliźniego na ustach. A tak muszą się zadowolić tym co im zostało. Dodatkowo ich dżuma słabnie z dnia na dzień, coraz mniej ludzi chodzi do kościołów, mniej rzuca na tacę, chodzi na religię, w dużym skrócie obojętnieją na sprawy kościoła a nawet stają się wrogo nastawieni wobec KRK. Nawet ludzie starsi mają coraz bardziej dość tej instytucji i jej polityki. Ideologia katolicka w sumie trzyma się jeszcze w miarę dobrze ale coraz szerszy dostęp do informacji pomału podkopuje jej podstawy. A im bardziej katolicyzm i reszta odmian dżumy słabnie tym bardziej pewna wąska grupka religijnych świrów podpuszczana przez instytucje kościelne się radykalizuje, okopuje na swoich pozycjach i atakuje. Czują że nadchodzi nieuniknione. Obecnie sytuacja jest o tyle bardziej niebezpieczna ponieważ do władzy doszła syjonistyczna opcja polityczna najbardziej sprzyjająca katolicyzmowi ze wszystkich dotąd będących u władzy. O ile poprzednie ekipy przeważnie robiły dla kościoła tylko to co musiały z powodów taktycznych o tyle obecna ekipa robi to bardziej z przekonania i robi znacznie więcej. I religijne świry mają obecnie wiatr w plecy, mają polityczne poparcie więc będą to wykorzystywać częściej. Nie można tego nazwać jeszcze pełnią władzy ale mają duży wpływ. Myślę że przeciwnicy dżumy powinni mieć się obecnie na baczności.

        Polubione przez 1 osoba

    • opolczykpl pisze:

      I zwróć uwagę jeszcze na to – zanim pojawiły się religie abrahamowe obrażanie obcych bogów u pogan było całkowiecie nieznane. Rzym podbił wiele ludów, ale nigdzie nie tępił lokalnych wierzeń. Czcił swoich bogów ale szanował bogów ludów podbitych. Dopiero gdy ta nadjordańska zaraza rozpełzła się poza Palestynę od razu pojawiły się problemy. I jest tak, że oni niszczą wszystko co odbiega od ich obrzezanej ortodoksji i to jest dobre, ale krytykę ich bredni uważają za przestępstwo. Przy czym debile nawet nie dostrzegają tego, że sami się ośmieszają i pokazują jako skrajni hipokryci. Jak to się oni chwałą, że ich nadjordańska dżuma to religia miłości i wybaczania. Ile to razy cytują „kochaj bliźniego swego jak siebie samego”. I modlą się do ich pustynnego demona „…jako i my odpuszczamy naszym winowajcom”. No i widać jak „odpuszczają”…

      Takiego załgania i odmóżdżenia, takiej mściwości i fanatyzmu, poza religiami abrahamowymi świat nie widział. I dziwią się potem krystowiercy, że nie przez wszystkich są kochani ani podziwiani.

      Polubione przez 1 osoba

      • przemex pisze:

        I dziwią się potem że są „prześladowani” jak prezentują sobą moralność Kalego. Im rzekomo wolno wszystko włącznie z włażeniem z butami w cudze życie, deptanie, niszczenie cudzych praw, tradycji, kultury, wierzeń, narzucanie siłą swojej racji a nierzadko mordowanie. Z kolei ich nie można ruszyć. Nie dziwota że gdzie by nie poleźli z tym swoim „słowem bożym” tam ich traktują z buta a nawet bardziej brutalnie. Po prostu odpłacają pięknym za nadobne i usuwają zawczasu pasożyta.

        Polubione przez 1 osoba

      • Ja was rozumiem i zgadzam się z tym co napisaliście. Należy walczyć, sam walczę z krystowiercami, ale jeżeli oni obrażają nas, to jeżeli ich obrażamy to zamieniamy się w nich, a chyba nie chcemy być tacy jak oni?

        Polubione przez 1 osoba

      • przemex pisze:

        Z jednej strony masz rację żeby nie zniżać się do ich poziomu, ale z drugiej nie może być też tak że oni plują a my mówimy że deszcz pada. Czasem trzeba odpłacić pięknym za nadobne. Tym bardziej że to my jesteśmy u siebie a oni niekoniecznie. Przybyli tu z Bliskiego Wschodu via Rzym na ostrzach niemieckich mieczy, spalili, zdemolowali, skradli co się dało, rozpanoszyli się, wnieśli swoje chore zasady, odmóżdżyli całe pokolenia Słowian i zrobili z nich niewolników i jeszcze wymagają żebyśmy ich szanowali tylko ciekawe za co? Jak wpadnie ci do domu jakiś pozbawiony kultury cham, nasra ci do łóżka, skopie psa albo kota, poprzewraca meble, porozbija talerze, zwyzywa od jakich tylko mu ślina na język przyniesie i jeszcze zacznie urządzać dom po swojemu to co z nim zrobisz? Nie będziesz się z nim patyczkował i bawił w kulturalne zwracanie uwagi tylko wybijesz nim drzwi. To samo należałoby zrobić z fanatykami znad Jordanu(przy czym nie mam na myśli wszystkich a tylko najbardziej radykalną frakcję). Jak się im tutaj nie podoba i traktują nasz kraj jak coś jedynie przejściowego na drodze do żydowskiego nieba a interes ich dżumy a w szczególności instytucji kościoła jest dla nich ważniejszy to niech spadają nad Jordan, tam jest ich ojczyzna. A ewentualnie do Watykanu, niech papa na nich płaci.

        Lubię to

  2. Dlatego należy atakować najlepiej na ich terenie. Ich wkurza to bardziej niż nas.

    Polubione przez 1 osoba

  3. opolczykpl pisze:

    Lechosław, jeszcze raz powtarzam – ja ich nie obrażam. Jedynie piszę o ich bzdurnych wymysłach, załganiu, hipokryzji, odmóżdżeniu i zżydzeniu kultem żydowskich bredni i idoli. I oni to właśnie uważają za „obrazę”. Przy czym jest to właśnie „atakowanie ich na ich terenie” – bo demaskuję brednie żydo-biblii, idiotyzmy dogmatów, oszustwo krystowierstwa, jego zbrodniczość na przestrzeni wieków, szkodliwość żydzizmów wszystkich odmian i idiotyzm kultu żydowskich idoli wykreowanych na bogów czy matki boskie przez oszustów. A zwłaszcza tego, jak są zżydzeni duchowo. I to ich „obraża”.

    Polubione przez 1 osoba

  4. opolczykpl pisze:

    Lechosław – popatrz sam – czy ja tego katodebila prowokowałem, że napisał na WPS to:

    „No tak lepiej być żydogennym poganinem składającym krwawe ofiary Swarożycowi i innym bałwanom. Jak widać Opolczyka retoryka jest rodem z Talmudu”
    https://wiernipolsce1.wordpress.com/2017/01/26/w-kleszczach-katodebili-i-departamentu-inkwizycji/comment-page-1/#comment-25490

    I jak tu nie kopnąć takiego w zadek? Przecież ja tej gnidzie nic nie zrobiłem.

    Polubione przez 1 osoba

    • przemex pisze:

      Nie ma nic bardziej żydogennego niż chrześcijaństwo i nie ma religii której wyznawcy nie złożyli by więcej ofiar ku czci swojego boga niż chrześcijanie ku czci jahwe. Ten wyskok nawiedzonego palanta na WPS to typowe dla katolików odwracanie kota do góry ogonem.

      Lubię to

Skomentuj

