Bandyta z ABW skatował Mateusza Piskorskiego…

za: https://opolczykpl.wordpress.com/2017/04/26/bandyta-z-abw-skatowal-mateusza-piskorskiego/

Wiem, że to nic nie da, ale tylko w taki sposób mogę wyrzucić z siebie bezsilny gniew.

Bandyta z ABW skatował mającego ręce skute kajdankami Mateusza Piskorskiego.

Bandycki okupancie Polski – kiedyś się z tobą i twoimi siepaczami policzymy!!!

Ostro i zdecydowanie potępiam bezprawne i bezpodstawne więzienie od prawie roku Mateusza Piskorskiego. Jeszcze ostrzej potępiam i protestuję przeciko bandyckiemu katowaniu go i to w sytuacji, gdy był skuty kajdankami, nie mógł się więc nawet przed bandytą z ABW bronić ani zasłaniać przed jego ciosami i kopniakami. Tego bandytę z ABW należy postawić przed Trybunałem Ludowym. A także tych, którzy Mateusza Piskorskiego uwięzili i bezprawnie trzymają od prawie roku w więzieniu. Przede wszystkim zaś przed Trybunałem Ludowym należy postawić ich politycznych mocodawców!

Bandyci zapłacicie za to!

A teraz już na spokojnie – poniższa informacja pochodzi z portalu Sputnik:

„W Warszawie 25 kwietnia 2017 roku, podczas przewożenia więzionego od roku w areszcie wydobywczym Mateusza Piskorskiego do prokuratury, jeden z funkcjonariuszy ABW pobił go dotkliwie.

Do zdarzenia doszło podczas zakładania Piskorskiemu kajdanek.

Młody funkcjonariusz ABW, z nowego pisowskiego naboru, z tych co to „nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera”, wyglądający i zachowujący się jak „prawdziwy patriota”, pobił go ponieważ ten zwrócił mu uwagę, że ma lekarskie pisemne zalecenia, by kajdanki zakładano mu z przodu, gdy funkcjonariusz ABW uparł się, by skuć mu ręce na plecach.

Doszło do szarpaniny, a już po skuciu Piskorski otrzymał kilka uderzeń pałką i kilka kopniaków gdy ten powalił go na ziemię.

Po przyjeździe do prokuratury, oczekujący tam prawnicy natychmiast wezwali pomoc medyczną.

Lekarz sporządził obdukcję, w której obrażenia ciała uznał za znaczne.

Więzić człowieka, bez żadnych dowodów winy, to chyba jednak w nowej Polsce nie wystarcza, by go upodlić za inne poglądy polityczne.

Bezsilność spowodowana niemożliwością spreparowania aktu oskarżenia, po roku więzienia człowieka bez żadnych dowodów jego winy, rodzi wśród funkcjonariuszy agresję.

Obraz tych służb dopełnia fakt, że niekompetencja i niskie moralne kwalifikacje to zdaje się w pisowskiej Polsce, mocne punkty w CV kandydatów do tych mrocznych służb.

Adwokaci piszą w tej chwili skargę do sądu na nieuzasadniona przemoc zastosowaną wobec ich klienta.

Tomasz Kurski, polski publicysta, Warszawa”

Za: https://pl.sputniknews.com/polska/201704265337999-Mateusz-Piskorski-zostal-dotkliwie-pobity/

PiSrael pokazuje już jawnie i bez żenady swą bandycką mordę. Mimo to miliony idiotów uważają go nadal za partię patryjotów. A jest to zwykła agentura okupanta Polski, stosująca coraz bardziej bandyckie metody.

Nadejdzie jednak dzień zapłaty.

Sędziemi wówczas będziem MY.

opolczyk

PS.

Piramida bandytów…
Nikogo nie powinien zdziwić fakt, że przełożonym bandyty z ABW jest prof. dr hab. Piotr Pogonowski, z PiSraelskiego nadania szef ABW, absolwent wydziałów Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

 


Zawodowo od 2000 roku związany był z KUL-em.  W latach 2005 – 2010 był kierownikiem katedry prawa cywilnego KUL. Od 2014 roku jest członkiem rady programowej PiSraela. Wcześniej był też dyrektorem gabinetu szefa CBA, Mariusza Kamińskiego, ułaskawionego przez Dódę Obłudę kryminalisty.
https://opolczykpl.wordpress.com/2015/11/22/doda-obluda-czyli-praworzadnosc-i-sprawiedliwosc-po-pisowsku/

Przeszedł więc profesjonalne przeszkolenie – i na KULu, i w CBA pod okiem krymynalisty Kamińskiego, i w radzie programowj PiSraela.

Wizja Wielkiej Katolickiej Polski pod pałkami ABW przybiera coraz bardziej realne kształty…

 

 


 

Właściwie to brak słów aby to skomentować, wyłazi z PiSraelickich sługusów międzynarodowego żydowskiego kapitału, bandycka i totalitarna morda.

przemex

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

43 odpowiedzi na „Bandyta z ABW skatował Mateusza Piskorskiego…

  1. Paweł pisze:

    Mnie tu już nic nie zdziwi a zresztą czego innego po takich buldogach się spodziewać .Niestety większość ogłupionego nie wie kim jest Mateusz Piskorski a jak nawet wie to i tak ma go w dupie w końcu tak jak pisał Opolczyk za 500 do rączki można nawet największą gnidę do rządzenia wybrać.
    Tacy my Polacy niestety w większości jesteśmy . Najważniejsze jest to aby liderowi Zmiany nie chodziły po głowie myśli samobójcze bo pojawiły się takie plotki że chce popełnić samobójstwo . Na szczęście Piskorski to zdementował .
    a że jakieś zwierzę z ABW go skatowało . Czemu to się dziwić ? . Przecież za awans i podwyżkę czy przymilanie się nowym panom on by swoją żonę nawet pobił a co mówić Piskorskiego .
    Słyszałem że oni w tym ABW mają w każdym pokoju zdjęcia Kalksteina , Szydło i Dudy .

    Lubię to

    • Polak-Słowianin pisze:

      Natychmiastowa dyscyplinarka dla funkcjonariusza… chyba że to ustawione było.

      Polubione przez 1 osoba

      • Paweł pisze:

        Przepraszam że odpowiem ale chyba prędzej Opolczyk w dupę pocałuję Franciszka niż ten funkcjonariusz poniesie jakiekolwiek konsekwencje a kto wie może jeszcze mu order Orła Białego niebawem przyznają który wręczy Juda .
        Kto z was pamięta i czy ktoś wie jaką karę dostał pułkownik który po pijaku przypier… w pubie gliniarzowi który został wezwany na interwencję bo pułkowniczek rozrabiał . Sprawa ucichła także i to ucichnie jeżeli w ogóle ktoś w parchatych mediach tą sprawę nagłośni .Jedyna nadzieja na nagłośnienie bydlackiego zachowania to takie blogi jak Opolczyka , WPS czy blog przemexa może jeszcze youtube i ten młody dziennikarzyna co to niedawno w wywiadzie wchodził w żopę temu wojakowi – aktorowi . Tyle w sprawie nagłaśniania tego skandalu .
        Kilka lat temu żydek podczas marszu jak to oni te marsz nazywają żywych wyjął kuta…. i nalał na polską flagę przy biernej postawie gliniarzy i kto to nagłośnił w Polin ? kto o tym wiedział ?

        Lubię to

  2. zyga pis nie nigdy pisze:

    Opolczyku tak już bez emocji nie obraż się na mnie ale nie wierzę żeby w ciągu najbliższych lat jakiemuś chazarowi spadł z głowy z włos za kurestwa jakie tu wyprawia .Oni dobrze o tym wiedzą i robią co chcą w tym kraju już od prawie 30 lat ( załatwienie Leppera bez konsekwencji , inne skryte mordy bez konsekwencji to czy im zaszkodzi pobicie Piskorskiego ) . Oni tylko z tego mają fajną zabawę bo to psychopaci tak naprawdę tchórzliwi psychopaci otoczeni sprzedajnymi sukami szabasgojami .Tak mi się wydaje .

    Lubię to

  3. Polak-Słowianin pisze:

    Paweł,

    jak będzie nie wiem. Fakt jest taki, że nawet gdyby dr Piskorski był winien szpiegostwa to ten funkcjonariusz nie powinien był tego robić.

    Polubione przez 1 osoba

  4. Paweł pisze:

    Osobiście nie wierzę że Piskorski jest winien i nie uwierzę dopóki on sam dobrowolnie się nie przyzna . Póki co cały czas zaprzecza i mówi że to brednia . Na dziś dla mnie to bohater narodowy i zaszczytem by było podanie mu ręki .Gdyby się jednak okazało że szpiegował będę rozczarowany i troszkę przygnębiony ale ja panu doktorowi wierzę .

    Lubię to

    • Polak-Słowianin pisze:

      Trudno w to uwierzyć, że szpiegował. Mam nadzieję, że dr Piskorski okaże się naprawdę niewinnym i wyjdzie z tego obronną ręką w przypadku gdyby go chcieli wrobić.

      Polubione przez 1 osoba

  5. opolczykpl pisze:

    Przemex – dodałem jeszcze poniższe PS (plus fotki):

    PS.

    Piramida bandytów…
    Nikogo nie powinien zdziwić fakt, że przełożonym bandyty z ABW jest prof. dr hab. Piotr Pogonowski, z PiSraelskiego nadania szef ABW, absolwent wydziałów Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

    Zawodowo od 2000 roku związany był z KUL-em. W latach 2005 – 2010 był kierownikiem katedry prawa cywilnego KUL. Od 2014 roku jest członkiem rady programowej PiSraela. Wcześniej był też dyrektorem gabinetu szefa CBA, Mariusza Kamińskiego, ułaskawionego przez Dódę Obłudę kryminalisty.
    https://opolczykpl.wordpress.com/2015/11/22/doda-obluda-czyli-praworzadnosc-i-sprawiedliwosc-po-pisowsku/

    Przeszedł więc profesjonalne przeszkolenie – i na KULu, i w CBA pod okiem krymynalisty Kamińskiego, i w radzie programowj PiSraela.

    Wizja Wielkiej Katolickiej Polski pod pałkami ABW przybiera coraz bardziej realne kształty…

    Polubione przez 2 ludzi

  6. opolczykpl pisze:

    Paweł, przeoczyłeś jedną rzecz – nie pisałem, aby bandytów postawić przed dintojrą – ichnimi „sądami”. Pisałem o Trybunale Ludowym, który – mam nadzieję – po upadku okupacyjnego systemu zostanie powołany i bandytów osądzi.

    Czytaj uważniej.

    Polubione przez 1 osoba

  7. Paweł pisze:

    Faktycznie Opolczyku .Tylko ja sobie myślę że ich prędzej robaki zeżrą w trumnie jak taki Trybunał powstanie i oni dobrze o tym wiedzą .
    Niechby taka instytucja powstała za lat 20 to co sądzić będzie Kalksteina 90 letniego z demencją starszą a może prawie 100 letniego Bolka jeżeli dożyje .
    Niestety nie wierzę że jakieś Trybunały Ludowe powstaną czy coś w tym stylu nawet żaden chazar w to nie wierzy a tylko takimi stwierdzeniami dostarczamy im Monthy Pythona jako rozrywki .
    Gdyby chociaż w 1% wierzyli że za hasanie od prawie 30 lat grozi im jakaś kara to by tak nie hasali jakiś hamulec by im się włączał choćby ze strachu .
    Dlatego lepiej przestać marzyć o trybunałach ludowych które zresztą nie mają prawa powstać w tym pokoleniu Polaków .
    Mam nadzieję że za jakieś 30 – 50 lat chazarów oceni historia i to bardzo surowo szkoda że już tego nie dożyję . teraz mam ponad 70 przy dobrych wiatrach może jeszcze z 15 lat pociągnę .
    Wczoraj mówię sąsiadowi ( ciekawy reakcji ) powoli zbliża się rok od śmierci Beaty Andrejas trzeba pamiętać a sąsiad mi na to ” a kto to do cholery jest ”
    Właśnie i z takimi ludzmi takie Trybunały Ludowe ? Oni zrobią ale Trybunały Ludowe dla nas .Swoją droga zobaczymy czy WPS będzie pamiętał o pani Beacie jak będzie rocznica śmierci .

    Lubię to

  8. opolczykpl pisze:

    Paweł, a ja mam nadzieję, że ten bandycki zachodni system szybciej padnie niż za dwadzieścia lat. I wtedy będzie szansa na dobranie się bandytom do skóry. A wielu z nich to jeszcze nie staruszki.

    Co do Beaty, z początku była sympatyczna, pisywaliśmy do siebie, ale potem zaczęło jej odbijać. Postanowiła startować w farsie wyborczej na knessejmowego „senatu” i zaczęła rozsyłać maile z prośbą o poparcie. Zapytałem ją, dlaczego napędza tej okupacyjnej farsie frekwencję i dlaczego w ogóle bierze w niej udział. Obraziła się śmiertelnie, gdy zacząłem ją nazywać szyderczo „Panią Senator in spe”, choć byliśmy wcześniej na ty. A potem całkiem jej odbiło. Najpierw wygadywała na yt idiotyzmy, że grupy AA to szpiedzy Rotszyldów, a potem skumplowała się ze Szczytyńskim, wyznawcą wklęsłej Ziemi, który głosił m.in to, że wyssany z palca biblijny Noe (ten od potopu) gadał po …polsku, a żydo-biblijnym „narodem wybranym” to są właśnie Polacy.

    Przesłuchaj zresztą sam! Przekonasz się – kompletny odlot. I ślepa wiara w żydo-biblię. Tyle że szajbnięty Szczytyński inaczej żydo-biblię interpretował – świat jest kulą wydrążoną w środku, wklęsła Ziemia leży na jej wewnętrznej ścianie, a w samym środku tej kuli jest „niebo”, Słońce i gwiazdy. I siedziba Jahwe. No i że Noe gadał po polsku, bo to Polacy są żydo-biblijnym „narodem wybranym”. A niepoważna Beata dzielnie mu pomagała te brednie kolportować. Gdy te brednie wyśmiałem okrzyczała mnie żydowską wtyką.
    To pokazuje do jakiego obłędu prowadzi czytanie żydowskich bredni rzekomo objawionych.

    Pewnie, że szkoda, że Beata zmarła. Ale pomnika wystawiać jej nie zamierzam. Nie dlatego, że na koniec się poprztykaliśmy, i że mnie nazwała żydowską wtyką. Po prostu jej odbiło.

    Polubione przez 1 osoba

    • opolczykpl pisze:

      Tu kolejny pokaz mądrości św. trójcy: Andrejas, Szczytyński, Salomon. Analizują żydo-biblię szukajc w niej imperium Polaków:

      Totalny odlot…

      Lubię to

      • opolczykpl pisze:

        PS

        Nie chcę odwracać uwagi od sprawy Mateusza Piskorskiego, ale jako że Paweł poruszył sprawę Beaty, zamieszczam jeden z jej maili do mnie i moją odpowiedź (październik 2015):

        „Dnia 1 października 2015 13:40 „Beata Andrejas” napisał(a):

        Ty AS się nigdy nad tym nie zastanawiałeś, dlaczego nie odpadłeś odśrodkowo od ziemi, skoro wolisz żyć na zewnątrz ?
        Ja wolę w środku.
        AS, nie pisz do mnie więcej”

        Odpowiedziałem tak:

        Dnia 1 października 2015 15:23 aszubert napisał(a):

        „Beatko – sama się dyskwalifikujesz wierząc w te brednie o wydrążonej wewnątrz Ziemi przypominającej wydmuszkę. Dałaś głupiutka wydmuchać się intelektualnie jakiemuś szajbusowi. Ciekawi mnie że jego pyska nie znam. Sam jestem z Kluczborka. Ale w moich czasach (PRL) w Kluczborku takich świrów nie było.
        Ciekawi mnie jak wy świry tłumaczycie takie zjawiska jak wschód i zachód Słońca. Gdzie i jak ono w waszej obłędnej bzdurnej wydmuszcze „zachodzi”? Gdyby Ziemia była wydmuszką, wydrążoną w środku pustą kulą, a my żylibyśmy na wewnętrznej jej ścianie musielibyśmy widzieć je non stop. Nawet gdyby była to gigantyczna wydmuszka nie byłoby w niej horyzontu i Słońce nie mogłoby za nim znikać. A ono znika – na naszej szerokości dzień w dzień! I jak wytłumaczycie, że gdy na naszej szerokości geograficznej jest lato to nad biegunem północnym Słońce wcale nie zachodzi. Trwa tam polarny dzień trwający pół roku. A na biegunie południowym w tym samym czasie trwa noc polarna. I pół roku Słońca nie widać.
        Aha – i co jest po drugiej strony skorupy? Pustka, piekło, niebo czy co?
        Takich świrów jak wy powinno się izolować.
        A dlaczego nie odpadłem od Ziemi? Słyszałaś Beatko o grawitacji? Nie wierzysz zapewne w jej istnienie. No to skocz z okna z 10 piętra. I zobaczysz, że ona jest.
        I dzięki niej nie spadam z Ziemi.

        Aż strach pomyśleć co będzie, jeśli w okupacyjnej farsie załapiesz się na senatorkę III Rzydopospolitej. To dopiero będzie szajbnięty „senat”. Tyle, że masz zerowe szanse. Agentów okupanta nie pokonasz. Ale to do ciebie nie dotrze. Jesteś zbyt szajbnięta.
        A temu twojemu guru od niebocentryzmu powiedz, aby nie kompromitował Kluczborka. Nie zasłużyło moje miasteczko na ośmieszanie go takimi świrami.
        as”

        Adres mojej poczty o2 skasowałem z tej informacji. I tak jest zalewany banialukami przez tabuny świrów.

        Lubię to

  9. Paweł pisze:

    Opolczyku jak zawsze dziękuję za odpowiedz i poświęcony czas . Temat jest mi nieco znany dużo jej słuchałem i tylko znałem ją z sieci . Z tym co piszesz trzeba się zgodzić pomimo jednak tego co mówiła a to dokładnie opisałeś jednak biła od niej miłość do Ojczyzny ja tak przynajmniej czułem dokładnie widziała to kurestwo i ją to bolało autentycznie .
    Nie ma póki co tak naprawdę lepszych Polaków od niej a przynajmniej zbyt wielu takich jak ona dlatego uważam że trzeba o niej pamiętać o pominąć te herezje które zdarzało jej się wygadywać . Tak mi się wydaje .
    Jeżeli na WPS jak będzie rocznica nic się nie pojawi sam o niej przypomnę . Niestety musże na bramce zmieniać IP bo od czasu krytyki Edzia PAZIEM zablokował mnie w sekundę .
    Na koniec nie chodzi o jakieś pomniki czy czczenie jak to parchy z Selmanem ale wydaję że trzeba o niej pamiętać a zwłaszcza pamiętać co robiła dobrego a zapomnieć niektóre bredni o których mówiła .
    Jestem zdania że naprawdę wielu ludzi żyjących w Polin ( nie używam już od dłuższego czasu słowa Polska bo od 89 roku to już nie moja ojczyzna na 100% ) tak naprawdę jeszcze świadomych rozumiejących pewne sprawy po prostu głupieje czy na głowę im siada z powodu bezsilności .
    Opolczyku nie myśl że cwaniakuję . Nic z tych rzeczy .Jestem tylko po zwykłym rolniczaku PRLowskim i jak pisałem zdarzało mi się prosić Piotr Beina aby bardziej prosto coś napisał bo nie każdy jest intelektualistą . Chociaż rzadko go teraz czytuję jak naskoczył w zimie na KAZA na WPS.
    Mam nadzieję że Opolczyku moja odpowiedzią ciebie nie zdenerwowałem .
    Póki co trza się podleczyć bo przy moim ciśnieniu nie tylko nie pożyje jeszcze z 15 lat ale za miesiąc umrę .
    Serdecznie pozdrawiam Kaz , Przemexa Słowianina i również Opolczyka .

    Lubię to

  10. opolczykpl pisze:

    Pewnie, że Beata kochała Polskę – jako „naród – wg żydo-biblii – wybrany”. A słuchałeś co wygadywała o monarchii, o II RP i że konstytucja Selmana ksywa Piłsudski nadaj powinna obowiązywać? Odrzucała konstytucję Stolzmana bo chciała tą od Selmana!
    Gdzie sens, gdzie logika.
    Namieszali jej w głowie żydo-bredniami i tyle.
    Rebe Rydzyk też kocha Polskę. Pod warunkiem że przybita będzie do krzyża i że rządzić będzie w niej PiSrael. A Beata chciała Polski z monarchią i sanacyjną konstytucją Selmana.

    Lubię to

    • Paweł pisze:

      Tutaj to się zgadzam całkowicie w tym logiki nie było , ale ją lubiłem .
      To twoje zdanie Opolczyku jest kluczowe i myślę najważniejsze w sprawie pani Beaty i tutaj mają swój początek niestety ale herezje jakie wygadywała :
      Pozwolisz drukowanymi :
      „NAMIESZALI JEJ W GŁOWIE ZYDOBREDNIAMI I TYLE .”
      Dodam że nie jej pierwszej i nie ostatniej .
      co do rebe Rydzyka :
      On kocha sianko aby go było jak najwięcej kocha tez emerytów i rencistów którzy mu to sianko podsyłają no i kocha biznes i swoja telewizornię . Natomiast jestem przekonany że on nie wierzy w żadnego Jezuska i ukrzyżowanie a udawać zawsze można aby na tym żydowskim bajaniu żyć jak hrabia Horvath .
      Opolczyku drogi gdyby tu teraz hołd oddawano słowiańskim Bogom oczywiście symbolicznie a ty byś był takim Kalsteinem bez obrazy to jak myslisz kto byłby twoim wiernym sługą w czczeniu bóstw słowiańskich .?
      Oczywiście rebe toruński .

      Lubię to

      • Paweł pisze:

        Tylko w rebe torunskiego byś musiał trochę zainwestować np kupić fajny helikopter , Maybacha S600 ponadto wydać mu koncesje na trzy telewizornie , fundować mu wycieczki do Watykanu cztery razy w roku no i obowiązkowo z budżetu rocznie ze 100 mln baksów ale co to wtedy by dla ciebie było .Rebe jednak miałbys do swoich usług .

        Lubię to

      • Paweł pisze:

        i w ramach uzupełnienia nie fundować mu wycieczek do Watykanu bo wtedy on by już tam nie poleciał .

        Lubię to

      • opolczykpl pisze:

        Kalkstein. rebe Rydzyk i słowiańscy bogowie – żarty…

        Porozmawiajmy jeszcze przy okazji o patriotyzmie. Patrz – każdy myślący człowiek, jeśli nie jest zaślepiony rusofobią, słuchając wypowiedzi Piskorskiego powie – inteligentny gość. Wie co mówi. Ocenia rozsądnie sytuację w Polsce i na świecie. A jego założenia programowe i ideowe na portalu Zmiany, gdyby zostały wprowadzone, byłyby dla Polski korzystne. W sumie widać, że gość kocha Polskę i jej dobro leży mu na sercu.

        I taka jest prawda. Sam słuchałem wielu wypowiedzi Piskorskiego i pod każdą z nich mógłbym się podpisać. Pod programem jego partii też. Ale ten sam myślący człowiek słuchając Beaty i jej guru od wklęsłej Ziemi i Noe-Polaka postuka się palcem w czoło. I pomyśli – nie przypuszczałem, że wśród Polaków są takie świry.

        Kochać Polskę to jeszcze nie wszystko. Nie powinno się jej szkodzić ani ośmieszać wizerunku Polaków. A oni to robili. Przekonując choćby, że żydo-biblia to prawda objawiona, tyle że w wersji Szczytyńskiego. Reklamowali najgorszą i najbardziej szkodliwą dla ludzkości, najbardziej załganą księgę na świecie. Czy nie było to działanie wybitnie szkodliwe i antypolskie?
        Tak więc nie każdy patriotyzm Polsce służy. I dlatego sprawę bandyckiego traktowania Mateusza Piskorskiego nagłaśniam. Bo Piskorski działa dla dobra Polski. A o Beacie nie wspomniałbym ani słówkiem, gdybyś nie wywołał jej sprawy.

        Lubię to

  11. Paweł pisze:

    Przemex wybacz ze wybiegłem od głównego tematu .

    Lubię to

  12. Paweł pisze:

    Oczywiście żartowałem w kwestii rebe i Kalksteina . Oczywiście Opolczyku może i błąd popełniłem bo to ja zaśmieciłem temat który jest o Piskorskim a w kwestii Piskorskiego nic dodać nic ując do tego co napisaleś .

    Lubię to

    • Paweł pisze:

      Opolczyku jeszcze jedno a jeżeli tak się stanie że po wyjściu na wolność ( wiecznie go trzymać nie będą ) Piskorski zacznie podobne brednie pleść czy wyplatać jak zmarła Beata Andrejas przekonując Polaków do żydobiblii ( nie wiem jakiego Piskorski jest wyznania nie interesowało mnie to ale może być katolikiem i podobnie wierzyć jak Bein w zbawiciela na krzyżu ) .
      Nie masz 100% gwarancji że np Piskorski nie będzie ci wielbił Selmana . Myślisz że by zlikwidował święto 3 maja gdyby doszedł do władzy czy zapakował wszystkich pasibrzuchów na statek i wysłał do Watykanu . Mógłbyś się srodze zawieść .
      Putin wziął za jaja niedawno jehowców i wyrzucił ich do szamba bo coś spiskowali przeciw Rosji ale u nas póki co Putina nie ma i jestem przekonany ze tak jak rozczarowałeś się na Beacie bo plotła dyrdymały tak samo rozczarowałbyś się na Piskorskim tylko trzeba by mu było oddać władzę i to nie na długo .
      Nie wiem kiedy to będzie ale musi się w dalszej przyszłości tutaj ukształtować czy objąć rządy nowa władza która nie będzie klękać zakrywając twarz rękami i pod publikę medytować vipassanę , która zapędzi do uczciwej roboty w kopalniach pasibrzuchów , surowo ich ukaże za pedofilię , odetnie od państwowej kasy idącej w mld Euro itp propolskie prosłowiańskie posunięcia ale tego Piskorski nie zrobi .
      Dziś wszyscy chwalą Leppera zmarłego tylko szkoda że nie napiszą że był głęboko wierzący i często jeżdził na Jasną Gorę się modlić . Przyjmował komunię przy fleszach kamer piał jak kogut o czwartej rano że on kocha Boga a Bez Boga nie ma życia i że jest przykładnym katolikiem a przecież Piskorski i taka prawą ręką Leppera był Piskorski .
      Także Opolczyku gdyby władzę przejął Piskorski gwarantuję że szybko miał byś takie same zdanie o nim jak o Beacie Andrejas .
      Walka z cywilizacją która ma 2000 lat jest niełatwa a nawet ciężka .Wszyscy się o tym przekonujemy nawet KAZ opisując swoje przygody z Rodzimowiercami a miłe one dla niego nie są .
      Ale co taki stary dziad jak ja będzie ci pisał i zrżędził pierdoły nudząc ciebie . To w końcu ja dzięki tobie poznałem historię Słowian ich kulturę , wierzenia a napisałem tylko to co mi do łba przyszło i mój szacunek dla ciebie zawsze Opolczyku mieć będę .

      Lubię to

  13. Paweł pisze:

    Jeżeli Przemex ma taką mozliwość może wykasować posty nie w temacie ale niech tylko zostawi ten mój ostatni wpis do Opolczyka .

    Lubię to

  14. kanassatego pisze:

    Paweł może mieć rację: zawsze trzeba być ostrożnym w ocenie polityków z tego powodu, że polityka nie jest oparta wyłącznie o zasady moralne i prawdę, ale kieruje się doraźnymi interesami. Kiedyś Prezes Ziemiński banując moją wypowiedź o białoruskim Wielkim Wiecznym Wodzu (WWW), powiedział wprost, że polityka to nie szukanie jakiejś prawdy. Na co jeden z komentatorów na WPS, odpowiedział, że tak, chciałby się ze mną zgodzić, ale niestety Prezes ma rację. Ale pomarzyć dobra rzecz.

    Wracając do Piskorskiego:

    Opolczyk: „Sam słuchałem wielu wypowiedzi Piskorskiego i pod każdą z nich mógłbym się podpisać. Pod programem jego partii też”.

    Ja również. Kiedy pierwszy raz wysłuchałem jego wykładu o sytuacji politycznej na świecie w kontekście kryzysu na Ukrainie:

    byłem pod wrażeniem jego kompetencji, nie tylko jako bezstronny, anonimowy, przypadkowy komentator, ale przede wszystkim jako zawodowy amerykanista. (Mam doktorat z „American studies” z uniwersytetu Nowy Meksyk.)

    Wiem, że wspominając mój doktorat narażam się natychmiast na krytykę wielu „specjalistów” polskich, dla których taki doktorat nie ma żadnego znaczenia, bo oni z jakiś nieujawnionych, niewyjaśnionych, tajemniczych powodów znają się po prostu lepiej na problemie. (Na każdym problemie.) Kiedyś mój znajomy archeolog, starszy pan, który odniósł duży sukces zawodowy w Polsce, wyraził się w ten charakterystyczny sposób: „Co Ty tam wiesz w tym Nowym Meksyku!” A mój 20-letni kuzyn, typowy młody polakatolik, powiedział wprost: „Wujek, nie jesteś dla mnie autorytetem. Ja wiem dobrze, o co chodzi na Ukrainie i w Polsce”.

    To tak gwoli kolejnego wyjaśnienia. Ale wracam do Piskorskiego:

    Mam przed sobą wydanie z roku 2008 magazynu „Gniazdo”, 1(5). Jest w nim znakomity wywiad Grzegorza Antosika z (młodziutko wtedy jeszcze wyglądającym) Mateuszem Piskorskim. Jak mówi Opolczyk: „pod każdą wypowiedzią Piskorskiego” można się zgodzić. Oto kilka przykładów:

    Grzegorz Antosik: „Dlaczego zdecydował się Pan na współpracę akurat z Samoobroną?”

    Mateusz Piskorski: „Ja z tej III RP, nie ukrywam, nie byłem nigdy zadowolony. Poszukiwałem wyrazu buntu, protestu. Poszukiwałem go w środowiskach neoendeckich, ale on okazały się przesiąknięte stęchlizną zakrystii: nie było w nich nic z dynamizmu wczesnego Dmowskiego, z politycznego realizmu Balickiego czy Popławskiego. Moje ostateczne zerwanie z tym obozem nastąpiło w momencie powstanie prekursorki obecnej LPR, zwanej wówczas Ligą Rodzin. Gdy na spotkaniach tej formacji, zobaczyłem, ze istotniejsze od konstrukcji programowych i ideowych jest wznoszenie modłów i odprawianie guseł, uznałem, że z przyczyn estetcznych i światopoglądowych nie mogę dłużej z tym środowiskiem współpracować.”

    Ha, ha… mądry odważny facet, który mówi wprost mową miłą dla każdego polskiego Słowianina, szczególnie tego, który studiował i przemyślał analizę „wspakultury” opracowaną przez Stachniuka. Mówi Piskorski: „Moja działalność w Samoobronie oceniam jako nie wolną od błędów i pomyłek. Potrafię się do nich przyznać. Największą z nich był brak wystarczającego protestu przeciwko współpracy z silami wspakulturowymi ukrytymi pod szyldem PiS i po części LPR.”

    Proszę dajcie mi przykład innego polityka polskiego, który w tak krótkiej wypowiedzi dalby lepszy dowód na swoja dojrzałość polityczną i moralną w kontekście filozofii politycznej Stachniuka. Kilka minut później, Piskorski potwierdza: „Zamierzam też służyć środowiskom neozadrużańskim swoją wiedzą i doświadczeniem w działalności politycznej.”

    Złoty polityk?

    Patologicznie pro-katolicki i anty-słowiański PIS wie dobrze w kogo uderzyć i kogo legalnie lub nielegalnie zniszczyć.

    Polubione przez 2 ludzi

    • opolczykpl pisze:

      Kaz – nic dodać nic ująć.

      I dlatego bandyci chcą go zniszczyć!

      Polubione przez 1 osoba

    • Polak-Słowianin pisze:

      „Patologicznie pro-katolicki i anty-słowiański PIS wie dobrze w kogo uderzyć i kogo legalnie lub nielegalnie zniszczyć.”

      Jak dobrze, że odszedłem z tej potwornej sekty.

      Polubione przez 2 ludzi

    • opolczykpl pisze:

      Kaz, nie to że chcę Tobie kadzić, ale spośród Polaków, którzy wyemigrowali do usraela jesteś wyjątkowy. Miałem (w międzyczasie pozrywałem je) dużo kontaktów z Polonusami tam żyjącymi i prawie co do ostatniego wszyscy ślepo zakochani są w tym światowym bandycie. Może ostatnio ten i ów budzi się z tego zaślepienia, choć ogromna większość Polonusów nadal kocha Faszyngton – no bo „broni” nas przed „złą” Rosją. Ty temu amokowi nie poddałeś się. Pamiętam Twój artykuł „Bój się USA”. Pisałeś go w 2003 roku, jeszcze przed inwazą na Irak. Już wtedy świetnie rozszyfrowałeś tego światowego bandytę. I za to zasługujesz rzeczywiście na wielki uznanie!
      Zresztą, pisałem o tym u mnie:

      „Ciekawą i niezwykłą rzeczą jest stosunek Kaza Dziamki do USraela. Ogromna część polskiej emigracji z lat 80-tych XX wieku osiadłej w USraelu jest ślepo zakochana w tym światowym bandycie i terroryście, uważając go za chorążego wolności i demokracji. Kaz należy do absolutnych wyjątków i bezbłędnie rozszyfrował bandycką mordę USraela jak i fikcję jego domniemanej demokracji.”
      https://opolczykpl.wordpress.com/2014/11/07/moja-slowianska-wolnosc-kaz-dziamka/

      A z tym, że Ciebie nie rozumieją znajomi, a nawet członkowie rodziny, musisz jakoś żyć. Niełatwo jest w ogłupionym świecie ludziom, którzy rozszyfrowali matrix. W oczach ogłupionego otoczenia będą zawsze „dziwakami” czy „wariatami.

      Takie jest życie…

      Polubione przez 2 ludzi

      • przemex pisze:

        Ja doktoratu nie mam a zauważam w zasadzie to samo co Kaz. Niekiedy wolę w towarzystwie zwyczajnie siedzieć cicho, przyjąć postawę obserwatora i się nie wypowiadać, w czasie kiedy towarzycho skacze sobie do gardeł lub zwyczajnie opowiada farmazony(szczególnie jeśli chodzi o politykę). W Polsce jest tylu specjalistów od wszystkiego, że dojść do głosu nie ma jak. Czasem się zastanawiam nad tym skąd się to bierze w tym i narodzie i dlaczego skoro jest tylu mędrków we wszystkich dziedzinach to dlaczego jesteśmy neokolonią obcego mocarstwa, barakiem unijnym, rynkiem zbytu, rezerwuarem taniej siły roboczej, dlaczego wciąż wysługujemy się obcym(w zasadzie naszym wrogom)?

        Polubione przez 1 osoba

  15. opolczykpl pisze:

    Paweł – przeczytaj założenia ideowe Zmiany – ani słowa o „wartościach krześcijańskich” czy „etyce krześcijańskiej”. I o obronie „cywilizacji łacińskiej”:
    http://partia-zmiana.pl/category/dokumenty/deklaracja-ideowa/
    Możesz przejrzeć wszystkie inne dokumenty na ich portalu – nie ma u nich ani grama nadjordańskiej ideologii. Czysto świecki, laicki humanizm i świecka sprawiedliwość społeczna.

    Piskorski to zbyt rozsądny i poważny człowiek, aby się babrał żydo-biblią. Tak więc o to możesz być spokojny.

    Polubione przez 2 ludzi

    • przemex pisze:

      Tak swoją drogą pięknie rozprawiłeś się z nowym „wodzem” Olszańskim, ja osobiście wystąpień tego pana prawie nie oglądam. Ale jak widzę ostatnimi czasy wysyp różnych wodzów, z mundurami w demobilu, podpierających się katolickimi wyświechtanymi banałami, w internecie to czerwona lampka mi się zapala. Militaryzacja, zapędzanie bydełka na fałszywe barykady i trwonienie energii, czasu i pieniędzy manipulowanych i sprowadzanych na manowce co bardziej operatywnych owieczek trwa w najlepsze.

      Lubię to

      • Paweł pisze:

        Dodam tylko do tego że jakoś PAZIEM nie przeszkadza że pod każdym nowym tematem na WPS niejaki Franz i nie tylko zamieszcza nowe wystąpienia wojaka Szwejka w brudnym mundurze ( czyżby brak baby do jego uprania i wyprasowania ) . Dodatkowo tenże Franz zamieszcza żydogenne brednie ( ostatnio cały monolog Joszue do żydów – wcześniej również fragmenty filmów o Joszue ) .
        Niestety tak mu przeszkadzał KAZ że wywalił go używając idiotycznego argumentu o robieniu szamba przez KAZ na WPS .Podobnie uczynił ze mną .
        Coś mi się wydaje że PAZIEM po cichu wziął w Łodzi drugi chrzest i się pojednał z Joszue .

        Lubię to

      • opolczykpl pisze:

        Przemex – ja tego proroka też od dawna nie słucham, choć szum wokół niego ciągle do mnie dociera. Tyle że akurat znajoma podesłała mi chyba przedwczoraj to jego „objawienie” pisząc, że to szansa dla Polski. No więc przesłuchałem ową „szansę”, wrzuciłem tam komentarz i postanowiłem sypnąć mu piachu w tryby. I to wszystko…

        Pod tym objawieniem napisałem tak:

        „Hehehe Jabłonowski powiedział „pan bóg jest po naszej stronie”. A skąd Jabłonowski to wie? Czy żydowski pan bóg sam mu to powiedział? A może ten żydowski pan bóg jednak jest po stronie rebe Rydzyka i Kalkstejna PiSraelity? Jeśli Jabłonowski uważa, że żydowski pan bóg jest po ich stronie, to budowana przez nich Polska nadal będzie Galileą a nie Polską. Z żydowskim biblijnym sadystą i okrutnikiem Jahwe nazywanym przez Jabłonowskiego panem bogiem.”

        Aż dziw, że nie wykasowali tego komentarza.

        Lubię to

        • Polak-Słowianin pisze:

          Opolczyk,

          Trafny komentarz. W tekście „W co gra Wojciech Olszański, ksywa Aleksander Jabłonowski…” napisałeś:

          „Przy czym pamiętajmy i o tym, że określenie „pan bóg” występuje tylko u krystowierców i dotyczy biblijnego koszmarnego nieskończenie miłosiernego Jahwe. Nie używają tego określenia ani wyznawcy judaizmu”

          To oczywiście sprawa drugorzędna (i nie polemika), ale dla mnie to jeden czart. Wyznawcy judaizmu powtarzają za Torą:

          „Słuchaj, Izraelu, Pan jest naszym Bogiem – Panem jedynym” Pwt 6, 4.

          Według krystowierczej mitologii Żydzi chcieli ukamienować Joszue za to, że uważał się za tego ich „pana”.
          Wychodzi na to, że krystowiercy, jako pobożni Izraelici (ha, ha), nawiązują do tego „pana” kiedy mówią: „pan bóg”. Żydowski „pan” to ich bóg. Joszue dał im przykład: „Pierwsze jest: Słuchaj, Izraelu, Pan Bóg nasz, Pan jest jeden.” (Mk 12:28-29). A skoro nie przyszedł zmieniać prawa ani o kreskę to wygląda na to, że tak jest.

          Po stronie pogańskich polskich Słowian ten „pan” nie jest, więc Jabłonowski strzela gafę, no bo chyba nie uważa, że Perun to bóg Izraelitów.

          Lubię to

          • opolczykpl pisze:

            Polak-Słowianin

            Oczywiście że u krystowierców żydowski pan to ich pan bóg. Pewnie że znam ten cytat z pwt 6, 4. Ale i on nie nazywa Jahwe „panem bogiem”. Judaiści albo nazywają go po prostu albo tylko „pan”, albo – bo wymawianie jego imienia jest zakazane – używają eufemizmu „najwyższy” lub coś w tym stylu. Ale nigdy prawowierny żyd nie używa zwrotu „pan bóg”. To robią tylko krystowiercy.
            A o co Joszue ukatrupiono, do końca nie wiemy. W jewangeliach tyle wody nalano, że utopić się w niej łatwo. Nie wykluczone, że zadarł z elitą i dlatego go sprzątnięto.

            Lubię to

      • przemex pisze:

        https://wiernipolsce1.wordpress.com/2017/04/29/w-co-gra-wojciech-olszanski-ksywa-aleksander-jablonowski/comment-page-1/#comment-29374
        Zdjęcie pana Olszańskiego z wcześniejszego okresu – jak widać zawsze był zaangażowany po słusznej stronie

        Lubię to

  16. Polak-Słowianin pisze:

    Jak wyczytałem w komentarzu do filmiku: „Narodowy Front Polski ma być ,,oparty” o Prawo Naturalne a nie o religię”. Ta, jasne, ale „pan” jest po ich stronie.

    Lubię to

    • opolczykpl pisze:

      W żargonie krystowierców „prawo naturalne” to „prawo boskie” – te z żydo-biblii.
      Setki razy to u nich słyszałem, nawet u ksiendzuf profesoruf – gadali o prawie naturalnym i zaraz po nim przytaczali cytaty „proroków”, jewangelistów i „zbawiciela” dotyczące owego rzekomego „prawa naturalnego” – czyli „prawa boskiego”. Nie raz ich pytałem – skoro mówicie o prawie naturalnym i widzicie je w biblijnym „prawie boskim”, i skoro żydobiblia, także tzw. „nowy testament” akceptowały niewolnictwo, to powinno być niewolnictwo czymś naturalnym. Ale w naturze niewolnictwo nie występuje, nie jest znane, nie jest stanem naturalnym. To jak możecie owo wasze rzekome „prawo naturalne” bazujące na żydobiblii nazywać „naturalnym”, skoro jest prawem wynaturzonym, akceptującym niewolnictwo nie występujące w naturze nie skażonej przez człowieka. I gdy podawałem kilka cytatów z ichniego starego i nowego testamentu, akceptujących niewolników – to ich zawsze to zatykało.

      http://biblia.pismo-swiete.pl/niewolnictwo.html

      Polubione przez 1 osoba

      • Polak-Słowianin pisze:

        Ha, dobre!
        Andrzej, wyjaśnienie jest proste: te fragmenty żydobibli o niewolnictwie znalazły się w niej przez pomyłkę – pierwotny przekaz był ustny a ten, co pierwszy zaczął spisywać, był trochę przygłuchy i nie dosłyszał dobrze, zamiast więc napisać „pasożytnictwo” napisał „niewolnictwo”, kiedy reszta się zorientowała było już za późno żeby wprowadzić zmianę 😉
        Pasożyty jak najbardziej występują w naturze.

        Polubione przez 1 osoba

        • przemex pisze:

          Mało tego, że przygłusi to jeszcze pewnie mieli dobre zioło lub wińsko, przesadzili pewnie z dawką, urwał się im film i dostali nieoczekiwaną wizję od samego jahwe. Po przebudzeniu i dojściu do siebie mieli potężnego kaca i „rura” paliła tak, że musieli szybko leczyć kolejną dawką alkoholu. W między czasie trwającej libacji, tańców, swawoli, w pobliżu pałętały się też roznegliżowane kobiety lekkich obyczajów co ich dodatkowo rozpraszało, częściowo zapomnieli o czym jahwe ględził we śnie. Więc wzięli trochę z tego co ludzie gadali, trochę z tego co od innych zmałpowali, trochę z tego o czym przekupki na jarmarku brzęczały(baby lubią przecież plotki), własna inwencja tfórcza plus ułamki wizji jahwe i tak pomieszali przekazy, wizję, mity i plotki, że wyszedł z tego przydługawy gniot na paręset stron. Po libacji kiedy wytrzeźwieli, skapnęli się, że rękopis zniknął, było już za późno, towar rozszedł się na mieście i prowincji jak ciepłe bułeczki, pod nazwą „Humor z Palestyny – zbiór ponadczasowych dowcipów”. Praca zbiorowa. Autorzy nieznani. Polew był niesamowity, niewolnicy i żołnierze niemal konali ze śmiechu a i przedstawiciele władzy, mimo oficjalnego zakazu(jako że było dużo przypadków śmierci w wyniku ciągłego śmiechu) skrycie czytali. W międzyczasie inny dowcipniś wymyślił nie wiadomo skąd nazwę chrześcijaństwo, może od tego, że ostro polewali sobie spirytus podczas czytania zbioru dowcipów? W między czasie kiedy zbiór nabierał popularności, dorzucano jeszcze kolejne dowcipy. I tak wśród ludu zaczęła się rozprzestrzeniać nowa moda, którą inny dowcipniś na innej ostro zakrapianej imprezie, gdzie towarzystwo wręcz leżało nieprzytomne pod stołami od nadmiaru alkoholu, uczynił państwową. Ustalono obowiązujący kanon dowcipów, żartobliwie i zapewne celowo przesadnie i dla jaj nadano jej miano biblii i „pisma świętego”…

          Lubię to

          • Polak-Słowianin pisze:

            Przemex – prawie się popłakałem ze śmiechu, a ten tytuł: „Humor z Palestyny – zbiór ponadczasowych dowcipów”. Praca zbiorowa. Autorzy nieznani. – wprost epicki!

            Polubione przez 1 osoba

        • opolczykpl pisze:

          Mirek, ale pasożyty należy tępić! Co robię, przynajmniej słowami….
          I pamiętaj – u nich prawo naturalne to katechizm i dekalog. Tyle że dowolnie interpretowany. Bo „nie zabijaj” należy pojmować przy pomocy nadjordańskiej dialektyki, wg której zabijanie pogan, heretyków i bezbożników nie jest zabijaniem i łamaniem prawa naturalnego czyli dekalogu żydowskiego.

          Bez wódki tego nie rozbierjosz…

          Polubione przez 1 osoba

  17. Polak-Słowianin pisze:

    Oczywiście!

    Właśnie to ciągle wyłapuję, że oni starają się wszędzie wcisnąć tego ‚swojego’ boga, jeśli bóg to tylko żydowski Joszue, czyli żyd/Żyd musi być zawsze na czele.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s